2010. december 29., szerda

LHN - Singing the Blues

Karácsony és a két ünnep között készült ez a kép, de sajnos szomorú vagyok. :( Elfogyott a fonalam, és nincs több, így lemaradt a w, x, y és z betű. Ha valakinek lenne egy WDW - 2106 - Santorini fonala, szívesen átvenném. Egy nagyon kis darabka kellene csak. Vagy ha valaki rendel, szívesen beszállok ezzel az egy fonallal én is! Remélem sikerül valahonnan szereznem, és be tudom ezt a képet fejezni. :)

Játékokat is találtam, így jelentkeztem is rájuk. :)
Ninánál:

Bakternőnél:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett (lesz), gyönyörű ez a kék fonal! Remélem (sőt biztos vagyok benne), hogy valaki segít és hamarosan készen láthatjuk!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Eddig még nem találtam senkinél, de még mindig bizakodom! :)

    Boldog Új Évet Nektek! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, en is jartam mar igy, hogy a vege elott egy kicsivel elfogyott a fonal :( Remelem van valakinek ilyen fonala, es gyorsan be tudod fejezni ezt a kedves kepet.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...