2011. november 23., szerda

Felajánlások

Lehull a lepel az egyik (van még!) projektünkről. :)
Anyu munkahelyének pénteken lesz a szokásos évi jótékonysági show-juk. Már tavaly eldöntöttük, hogy az idei évben mi is fogunk egy pár dolgot felajánlani a tombolába, úgy se nagyon ismerik ezeket a dolgokat. Összefogtunk négyen a kis társaságunkból és megalkottuk ezt a 18 szépséget, amiket ma vittek el. 
Gyönyörködjetek ti is bennük! :)


Én általam készített pinkeepek. 




Anikó által készített füzetecskék. 


Levendulával töltött illatpárnák, biscournok. 



Anikó: ugye milyen szép lett! :)


Csoportkép vakuval.  Mindegyik becsomagolva külön celofánba névjegykártyával ellátva.  





7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Boldogok lesznek akik megnyerik...

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Én is bízom benne. Sőt, van olyan, amit nem én csináltam és szívesen elfogadnám. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Nem lehetne, hogy én is részt vegyek a tombolán? Bármelyiket szívesen elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan szép mindegyik! Én is szívesen elfogadnám bármelyiket.
    Most mégis egy kérdezni szeretnék Tőled. A címkék, amivel ellátod a munkáidat saját tervezésűek, vagy valakivel megterveztetted, megcsináltattad? Én sajnos az ilyenben nem vagyok ügyes

    VálaszTörlés
  5. Csodaszépek! Nagyon ügyesek vagytok, biztosan sikerük lesz:).

    VálaszTörlés
  6. Szerintem majd mindenki ezekre a nyereményekre fog pályázni! :-)

    Nagyon szép és igényes mindegyik!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...