2019. január 29., kedd

Naptár - Január

Újabb naptáprojektbe kezdtem idén. Ez a minta a régi KM-ba vagy évkönyvbe van benne, tavaly anyu is kihímezte. Idén nekem is ki "kell" hímeznem, mivel Lolától megkaptam parancsban, hogy az ő falára is kell egy ilyen. Az ő parancsa számomra kötelező, így a január már készen is van. Annyit változtattam, hogy az eredeti kör keretet lecseréltem, mert abba rengeteg félszem volt.
A virágot pedig az egyik barátnőmtől kapta már 2 hete és azóta is pompázik.








6 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki !!! - kíváncsian várom a többi hónapot is !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Azok is nagyon cukik lesznek. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem csodálom, hogy Lolának tetszik, nekem is.
    De jó hogy van ilyen virág! Jó nézni.

    VálaszTörlés
  4. Aranyos minta! Jó ízlése van a lányodnak!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...