2020. március 22., vasárnap

TDT - March

Elkészültem a március hónappal is. Mikor még elkezdtem hímezni, nem gondoltam, hogy ilyen szörnyű napjaink lesznek, mire befejezem. Abba se gondoltam még akkor bele, hogy ilyen megtörténhet a 21. században. De itt vagyunk benne a közepében. Remélem hamarosan túl leszünk rajta és aki teheti, az maradjon otthon! Én szerencsére megtehetem, itthon vagyok Lolával, már hétfő óta ki se mozdultam, csak a társasházhoz tartozó zárt udvarra. De a férjem nem teheti meg, hogy itthon marad, mivel vasutas. De bízom benne, hogy nem lesz semmi baja neki se és nekünk se.
Vigyázzon mindenki magára és egymásra!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...