2009. január 5., hétfő

Olvasott könyveim 2008-ban

Photobucket

Én már sajnos megint kimaradtam a játékból, mint ahogy a hógolyósból is, ezért itt is önnálló leszek, és magamnak felsorolom az én általam olvasott könyveimet. Már ha mind eszembe jut, ami szerintem nem lesz. Szakmai ártalmam az olvasás és a könyvek, ezért jó dolgom van ezzel kapcsolatban.
1. Catherine Clark: Szívek szállodája 4 (a sorozatot is imádom)
2. Paul Challen: Dr. House
3. Hugh Laurie: A balek (nagyon izgalmas!!!)
4. Havas Henrik: Méhkirálynő (kizárólag csak 18 éven felülieknek!!)
5. Harry Potter 7 - A halál ereklyéi (végre teljes a sorozatom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...