2009. augusztus 22., szombat

Limonádé


Ircsi meghívott egy limonádéra, nagyon szépen köszönöm. Így a nagy melegben nagyon jól esett, és egy kis C vitamint is kaptam tőle, ami még jobban esett! :)

A játék lényege!
1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Nevezz meg legalább 10 blogot, akiknek szeretnéd ezt a díjat odaadni.
3. Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat.
4. Hagyj üzeneted a díjazottjaidnál, hogy tudjanak róla.
5. Írd ki a blogodra, hogy kiknek küldted el a díjat.

Szétnéztem a blogok között, és ahogy láttam már szinte mindenkinél járt ez a hűsítő díj, ezért én nem adom tovább, de aki erre jár, vegyen el belőle egy pohárral! :)

1 megjegyzés:

  1. Látom már járt Nálad, de ha megint megszomjaznál, nálam is vár még egy kis limonádé :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...