2009. október 7., szerda

Nyereményem Szegedilánynak

Tegnap megkapta a nyereményemet Szegedilány, így már mutathatom, hogy miket küldtem neki. Ugye ő volt, akit a program kisorsolt a 100. bejegyzésem nyereményjátékában. Egy kicsit késtem a nyereménnyel, de szerintem (meg a levélből kiderült, hogy igen) a nyereményeket kárpótolták őt!
Készítettem neki egy dobozkát, amit saját kézzel festettem és lakkoztam. Rá pedig 18-as aidára WDW 1316 (Mulberry) fonallal egy Renato Parolin szívecskét. Nem nagyon adja vissza a fénykép a fonal gyönyörű lila színét, de higgyétek el, hogy lila! :) Küldtem még neki szalagot, fonalat, multicolor fonalat, gyöngyhímzőt, charmokat, levélke díszeket, gyöngyöt, meg egy kis édességet csokis mazsola formájában. Mint kiderült a leveléből nem nagyon édesszájú, de ezzel le lehet venni a lábáról. Amint lehet látni a lila szín a dominál az ajándéknál, nekem az egyik kedvenc színem, remélem neked is Anikó! És azt is, hogy sikerült vele örömet szereznem! :)






6 megjegyzés:

  1. Igen, sikerült örömet szerezni vele! Már kattognak a kerekek a fejemben, miket is készítsek belőlük.

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, és remélem sok szépséget alkotsz majd velük! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz dolgokat ajándékoztál és a doboz is nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű dolgokat készítettél! wow!

    VálaszTörlés
  5. Igazán szépeket adtál. Már megint:))

    VálaszTörlés
  6. hű, ez a doboz fantasztikus lett! nagyon tetszik rajta a hímzés!!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...