2009. november 25., szerda

Pillangós project - Finished! :)

Régebben írtam, hogy barátnőm kinézte magának ezt a mintát. Akkor meg is mutattam, hogy hogyan álltam, de azóta megváltozott az egész kép és terv.
Csillogós anyagon csináltam 2X2 szálon. A virág WDW 2301 (Lavender) fonallal készült, a többi pedig Venusszal. Elvileg doboz lesz belőle, az még egy másik délutáni projekt lesz, mert vannak kérései a leányzónak. :)
A kép nem a legjobb, mert villanyfénynél készült, de ha hazaérek egy napos időben lekapom úgy is. :)


Valikaa játékot hirdetett születésnapja alkalmából, amire én is jelentkeztem, hátha mellém áll fortuna és meglep egy ajándékkal szülinapom alkalmából, ami 1-jén lesz.
Jelentkezési határidő: 2009. 12. 08 (éjfél)

5 megjegyzés:

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...