2010. január 27., szerda

Ajándékot kaptam-tam :)

Ma meglepetést hozott a postás! :) Igaz tudtam róla, de így is nagy öröm ért.
Judittól kaptam egy kis csomagot, amit itt is köszönök szépen neki! :)))))
Kaptam tőle egy gyönyörű lila gyöngyös neszesszert, ami tartalmazta a rózsás és pacis mini szalvétát. Egy nagyon szép rózsaszín könyvjelzőt, rózsaszín anyagot és matricákat.
Eredetileg, mint Judittól megtudtam apu halálának évfordulójára érkezett volna, de nekem így is megfelelt! :))
Köszönöm mégegyszer, a neszesszer pedig már a táskámban van! :)


6 megjegyzés:

  1. Szép ajándékot kaptál! Nem csoda, hogy nagy volt az öröm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen!
    Milyen érdekes, hogy a lila itt milyen kék, vagy csak nekem?:))
    Örülök, hogy örülsz!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mégegyszer Judit! :))) És tényleg csal a kép, mivel nem kék, hanem lila! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, és kedves meglepetést kaptál!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...