2010. március 30., kedd

Tralala - Duo Printemps

Én is kihímeztem ezt a gyors kis Tralala képecskét, és mivel Adrival minta cd cserében egyeztünk meg, gondoltam elküldöm neki, hogy köszöntsem a húsvétot vele.
Pinkeep lett belőle, 1X1 szálon Rosace fonallal hímezve.



Me, too embroidered this fast little Tralala small picture, and with what with Adri sample CD we agreed on an exchange, I believed it I send it to him in order to congratulate on it the Easter with him.
Pinkeep was from him, 1X1 on a thread Rosace embroidered with thread.

9 megjegyzés:

  1. Én az imént fejeztem be hasonló formában a párját.
    Ettől fülig szaladt a szám, hogy nálad megláttam a nyuszikat.
    Aranyos lett!

    VálaszTörlés
  2. Imádom, köszönöm szépen! Igazi meglepi volt. :-) Utólagos engedelmeddel kölcsönveszem a fotóját és kirakom a blogomra.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis (szó szerint) aranyos lett!

    VálaszTörlés
  4. Megint egy szépséges Tralala!!!! Ez is nagyon klassz!
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! :)))
    Unikat: a tiedet is megcsodáltam már még félkészen, és bizseregnek is az ujjaim, hogy kezdjek hozzá. :)))
    Adri: persze, mehet a fotó!

    VálaszTörlés
  6. Én is most böktem ki ezt a mintát! :O :))) És már hímzem a párját is! :)
    Azt nem is mondom, hogy én is pinkeepet csinálok majd belőle. ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos lett. Kiváncsian várom a párját is. Nekem ez a duo még hiányzik a mintáim közül. :(

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, gyönyörű lett!!! A színektől megint oda vagyok! :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...