2017. február 9., csütörtök

Jardin Prive: Patchwork Printemps

Már ezer éve kinéztem magamnak ezt a mintasorozatot, még a facebookos csoportba is benne vagyok. Akkor a lányok gőzerővel hímeztek, nekem kimaradt, de most pótolom. Karácsonykor a helyi kézimunka boltba féláron voltak a fonalak is, így minden hiányzó fonalat megvettem, az anyag egységes Zweigart hímzővászon, amiért potom áron jutottam hozzá.
Nagyon élveztem hímezni, pedig az új évünk nagy változással kezdődött, ugyanis január 3-án elköltöztünk a külön kis albérletünkbe. 








2 megjegyzés:

  1. Szuperjó lett, Móni! Most nagyon irigy vagyok, mert ezer éve tervezem én is a sorozat kihímzését 😊
    Gratulálok az új élethez :)
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez komoly!
    Gratulálok az önálló élethez!Ez nagy dolog!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Borkötény

Az egyik ismerősöm keresett meg, hogy készítsek a rokonának valamit 50. születésnapjára. Megkaptam a nevét és hogy Feri legyen a valamin, a...