2018. augusztus 1., szerda

Seasons Sampler

Ebben a nagy melegben valahogy nincs kedvem annyira sokat hímezni, mint a hűvösebb időben. Nem tudom, hogy más is így van ezzel?
De azért haladgatok az épp aktuális hímzésem, ami ez a négy évszakos képecske lesz. Így egyben még nincs évszakos képem, ezt pedig az instagramon láttam valakinél és úgy megtetszett, hogy addig kutakodtam, míg meg nem találtam. 

Jelenleg így állok:






 Ilyen lesz ha készen lesz. Csak azt nem tudom, hogy az amerikai zászló helyére mit tegyek?



10 megjegyzés:

  1. Középen nem amerikai, hanem brit zászló van, habár a színek ugyanazok :)
    Jó kérdés, hogy mi legyen a helyén, talán négy pici motívum, ami az évszakokra utal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, nem ismerem ezeket a zászlókat. :(
      Jó ötlet ez is, köszi!

      Törlés
  2. Szerintem lehet a zászló úgy ahogy van. Vagy? egy préselt nyári virág...
    Bárhogy döntesz, szép lesz.

    VálaszTörlés
  3. Aranyos ez a kis minta. :) A közepébe a zászló helyett esetleg az idei évszámot is belehímezhetnéd.

    Nekem sincs kedvem hímezni, bár egy dolgot épp a napokban tudtam le, majd mutatom a blogomon. Neki kellene állnom egy babaköszöntőnek, de kissé elfeledkeztem róla, pedig a bébi megérkezik 1-2 héten belül. Mondjuk nem nagy minta, időben elkészülhetek vele, csak ne lenne ennyire meleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az évszám tényleg jó ötlet! Köszi! :)

      Törlés
  4. Tetszik az új hímzésed. Ebben a melegben nekem sincs sok kedvem hímezni :-(.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik, középre simán az évszámot hímezném, talán pici kerettel.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...