2020. augusztus 8., szombat

TDT - July

Megkésve mutatom, de ennek ellenére készen voltam már vele júliusban. 
Kicsit bosszús lettem ennek a képnek a hímzése közben, mivel az a Venus fonal kellett volna nekem a helyi kézimunka boltból, amivel a keretet hímzem, de nem volt. Sőt egy furcsa számozású (6000-el kezdődő) fonal volt a helyére rakva más Venus Mouliné címkével. Valószínű fonal gyártási herce-hurca van/volt, de az én bosszúságom attól függetlenül megmaradt még. Ha minden jól megy egy kedves hímző társunk a saját fonalát küldi el nekem, hogy legalább a keretek egyforma színű fonallal legyenek hímezve. 





1 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a hónap is. Ne bosszankodj, fő, hogy megoldódott a probléma.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...