2009. szeptember 6., vasárnap

Anna, Ádám és tökös párnácska

Kb. 2 éve csináltam ezeket a babaköszöntőket egyik barátnőm ikreinek. Sajnos az élet elsodort egymástól bennünket, de most 1-jétől újra kollegák vagyunk, és gondoltam ideje lenne átadni neki ezeket. A babák (Anna és Ádám) most voltak 3 évesek, és jobb később, mint soha alapon jövő héten átadásra kerülnek a képek. :) Remélem elnyeri tetszésüket! Azt már kitudakoltam, hogy Micimackóért oda vannak!


Péntek délután végre eljutottam Carol / Annához is. Volt egy pár óra szabad ideje neki is meg nekem is, ezért egy kis foglalkozást tartott nekem. :) Megtanított tökös tűpárnát alkotni! És tényleg igaza volt, nem is olyan bonyolult ez! :)))) Igaz még csak ez az első prototípusom, és van egy kis szépséghibája, de a következő biztosan jobb lesz! Köszönöm itt is az útmutatást! :)

Tegnap voltunk nagybátyáméknál ebéden. A család legfiatalabb tagja, Márk ünnepelte az 1. születésnapját, és a család legidősebb tagja, nagymamám pedig a 83.-at. Ennek örömére összegyűltünk és egy jó kis bográcsban főtt nyúlpörkölttel megünnepeltük őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...