2009. szeptember 1., kedd

Házi áldás

Már nagyon régen csinálta anyu ezt a Házi áldást, de még most volt időnk elvinni a keretezőhöz. Szerencsésen el is felejtettünk érte menni akkor, amikorra ígérték, utána meg elmentek nyaralni. Végül múlt héten érte tudtam menni, és már itthon meg is lelte végleges helyét a bejáratnál. Anyu egy kicsit átalakítottam, mert az alsó mintája nem tetszett neki, de így legalább egyedi lett. :)



Ő pedig a mi kis családi kedvencünk Fickó. :) A pesztra kutyáról elég sok képet mutattam már, gondoltam őt is megmutatom. Vasárnap voltunk nála, de azt látni kellene mindenkinek, hogy mit művel. Szinte már emberei hangon beszél hozzánk! :))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a házi áldásotok!

    A kutyus meg :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon aranyos a kutyus! És szép a házi áldás!
    Légyszi küldd már át nekem a neved, címed az a.nemetne@freemail.hu-ra, postáznám a latinka-féle ajándékláncos ajcsid. Köszi.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...