2009. február 26., csütörtök

Blogbarátság

ét kedves blogbarátomtól mára én is megkaptam ezt a díjat, ami a blogom életében az első díj. Nagyon szépen köszönöm annidoki-nak és kateee77-nek.

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."
Megpróbáltam 8 olyan embert választani blogbarátaim közzül, de ahogy láttam, már ez a díj is körbeért. Ezért küldöm mindenkinek, aki még nem kapta meg!!

2 megjegyzés:

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...