2009. április 29., szerda

Ballagási ajándék


Végre a mai nap, az utolsó pillanatban készen lettem barátnőmnek / kolleganőmnek egy kis meglepi ballagási ajándékkal. Már írtam régebben, hogy elkezdtem neki ezt a kis Carole D. szívecskét Linda hímzővászonra DMC multicolor fonallal. Ma végső formájára hoztam, lelakkoztam a kis dobozkát, és rávarázsoltam a szívecskét. Remélem tetszenni fog neki, nem ismerte még ezt a tetchnikát, és nagyon tetszettek neki eddig, amit mutogattam. Majd holnap kiderül a titok! :)

Mellé csoki helyett egy tál tiramisut készített nekik anyu, imádják!
Holnap ballagás, hétfőn pedig már magyar érettségi. Nagy a hajtás bennt a melón, de nem baj, örülök neki, csak a hímzés nem magy úgy, ahogy akarnám. Helyette inkább olvasni szoktam már este az ágyikóban.
Aki megy ballagásra, annak kellemes ballagást, az érettségizőknek pedig egy nagy kalappal! :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Ügyes vagy! Hát igen, az érettségizők mellé jövő héttől nagy kalappal kell a szerencse!

    VálaszTörlés
  2. Szia Móni!
    Jöttem hozzád nézelődni (köszi a kommentet!) és még fogok is. ;)
    Kommentet néha én is lusta vagyok írni, de igyekezni fogok, mert tudom, hogy néha kell az ember lányának a visszajelzés! ;))))))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :) Az ajándékozott nagyon örült neki, csak úgy mutogatta a tanáriban, hogy mit kapott. :))
    A ballagáson szerencsére túl vagyunk, eső nélkül megúsztuk szerencsére.
    Dviki: Én már nagyon rég óta visszajáró vendég vagyok nálad, nézelődök, és ámulok, hogy milyen szép dolgokat alkotsz. Sőt az elejétől végig is olvastam a blogodat, és gyönyörködtem.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...