2009. április 4., szombat

Új könyv

Új könyvbe kezdtem. Sajnos ebben a témában is olyan vagyok, mint a hímzésben. Harácsolok belőle, nagyon sokat. Most az újabb áldozatom Peter Marshall: Tombol a hold című könyve. Szerdán kaptunk a könyvtárba egy nagy adag könyvet, és ez is köztük volt. A volt magyar tanárom, és a kollegám is áradozott róla, ezért úgy gondoltam, hogy nekem is muszáj elkezdenem. Hát el is kezdtem! :)
Annyira jó idő volt a mai napon, hogy muszáj volt kint lennem a szabadba, így az olvasás is, és a hímzés is maradt a helyén. :( De holnap alkotni fogok ám! :)

"A jó házból való úrilány és az írói ambíciókat dédelgető melósfiú jó eséllyel soha nem találkozott volna egymással, ha ugyanaz a váratlan tragédia nem töri szilánkokra álmaikat. Párhuzamos pályán futó életük kicsivel a végtelen előtt, egy intézetben keresztezi egymásét. Bruce és Anetté egymásba szeretnek, és mindenkivel dacolva eljegyzik egymást - a tolószékben... Szerelmükkel nem csupán felrúgnak minden társadalmi konvenciót, hanem harcot indítanak az élet teljességéhez való jogukért is. Harcuk dühödt, indulatos és elkeseredett. Nem csupán egy fiatalkori lázadás története, hanem mélységesen emberi hitvallás a másság elfogadásáért."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...