2009. április 13., hétfő

Egy fontos kérdés

Olvasgattam tegnap is, és ma is különböző blogokat, és rájöttem, hogy szinte mindegyiknél vannak megjegyzések. Na itt gondolkodtam el, hogy nálam miért nincsenek? A számlálóm lent az oldal alján ugyan nem azt mutatja, hogy ne járnának erre emberek, de hogy megjegyzést nem hagynak az biztos. És most itt a nagy kérdésem! Vajon csak magamnak írogatom a megjegyzéseimet, vagy másnak is! Kérdezem én, hogy feleslegesen mutogatom a munkáimat, és írok az életem kisebb-nagyobb dolgairól????!!! Egy kicsit elszomorít, hogy amerre én járok, és tetszenek a dolgok, mindig hagyok komentet, de nálam senki nem hagy. Ez most hogy is van?? Van még ennek értelem? Szomorú vagyok, hogy én szinte csak vagyok magamnak, és pár rendszeres olvasómnak, de kommentett senki nem hagy!
Aki erre jár, és néha szokott is engem olvasni, kérem, hogy hagyjon nekem egy komentet, hadd legyek egy kicsit boldog, hogy mégis van olyan ember, akinek én írok, és mutogatok!

6 megjegyzés:

  1. Szia! Ne keseredj el. Olyan sok blog van, hogy nem győzzük olvasni. Szerintem sokan úgy vannak, mint én is, hogy megnézegetem az oldalakat, gyorsan megyek tovább és nem hagyok kommentet. Nos, nem azért mert nem tetszenek, hanem mert nincs rá időm. Hidd el, kommentek nélkül is hagysz nyomot abban, aki megnézi a blogodat. Én pl. sokáig nem tudtam, hogy hagyhatnék is megjegyzést?
    Hónapokig nézegettem az oldalakat, mentegettem a linkeket saját gyűjteményembe anélkül, hogy arról tudott volna a gazdája. De azért egy tanács. Az elkészült munkáidat tedd a blogodba, mert azt szokták kommentálni, értékelni. A hosszú írásokat is mellőzd, mert csak átfutnak rajta. Legyen tömör, de lényegretörő és elgondolkodtató, hogy lehessen rá kommentelni. Vagy legyen egy kérdés, hogy meg lehessen válaszolni. A külföldi nézelődök nem olvasnak, képeket nézegetnek. Ha kevés a kép, továbbmennek. Csak segíteni próbálok, nem kell úgy csinálni ahogy mondom... ez csak egy ,,szerintem tanács". Alkoss sok szép dolgot és fogsz kapni sok kommentet. Üdv. Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Én is járok erre ha írsz valami új bejegyzést.Sokszor csak 10 percem van és ha nem vagyok belépve akkor nem írok senkinek sem. :-/

    VálaszTörlés
  3. Móni, vagyunk ám, akik olvasunk, ne aggódj! Biztos többen is vagyunk ilyenek, hogy csak csapongunk egyik blogról a másikra, s sokszor lusták vagyunk kommentet hagyni:-D Most már annyi a blog, hogy az ember nem is győzi:-DDD Nem a megjegyzés a lényege a blogolásnak, hidd el! Ha az lenne, én pl. már régen abbahagyhattam volna, hiszen nálam alig kommentel valaki. De a számlálón látszik, hogy már jóval 10ezer látogató felett járok. Tudom, aki számít, az megnéz, még akkor is, ha nincs ideje vagy egyszerűen csak kedve kommentelni:-D Szóval csak írj tovább, s mutogass, a készülőket is! Mi, hímezgetők nagyon szeretjük nézegetni a fázisfotókat is, azokban olyan jó elgyönyörködni! Hogy áll a lakóparkod?

    VálaszTörlés
  4. Szia! Ne hogy abbahagyd az írogatást. Először is, amikor az ember elkezd blogolni, akkor ne azért kezdje el hogy a többieknek tessen, hanem azért, mert élvezi és le szeretené írni a mindennapjait, minden ami vele történt. Másodsorban persze írhat azért mert többen is idetévednek és olvasgatják.:-)
    A legtöbb ember a mai rohanó világban csak éppenhogy bekukkant egy blogba megnézegeti a képeket és huss megy a dolgára:-) (persze vannak kivételek, pl TE). Ezúton is köszönöm a rendszeres kommenteket, aranyos vagy. Majd kommentelek neked ide:-)
    Szóval ne add fel, írj sokat és tegyél fel szép képeket. Majd reagálunk.
    Ja, és így a vége felé:
    Áldott húsvéti ünnepeket!!!!
    Vigyázz magadra!
    Pusz!

    VálaszTörlés
  5. Lányok!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy reagáltatok, és egy kicsit megnyugtattatok. :) Mindenféleképpen folytatni fogom a blogírást, és lerövidíteni sajnos a bejegyzéseimet nem tudom, mert ha elkezdek írni, akkor 'szófosásom' lesz. És úgy érzem, hogy ez nem csak az xszemről szól, hanem egy kicsit az életemről is, mint a cím is mutatja.
    Elhiszem, hogy sok ember csak rohan, és átfutja, megnézni a képeket, de nem hiszem el, hogy egy 'szép'-re nincs ideje. Én is dolgozó nő vagyok, igaz gyerek nélkül, de ennyire talán mindig van időm, ha elnyerte a tetszésemet. Ha nem is rögtön, mikor elolvasom, hanem legközelebb.
    Tudom, hogy nem a megjegyzés a lényeg, de én szeretem olvasni, mit vált ki a munkám, az olvasott könyv másokból. Főleg, ha ő is olvasta, vagy tetszik neki, amit lát.
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy reagáltatok, és majd meglátjuk mi lesz! :)
    De nem adom fel! :)))

    VálaszTörlés
  6. Én is egyet értek a többiekkel.Szívesen olvaslak én is,de kommentelni nem nagyon szeretek.Azért továbbra is kíváncsi vagyok ám az írásaidra!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...