2009. április 23., csütörtök


Sajnos annyira sok mindent nem tudok mutatni, mert nem sok időm van bökögetni! :( Sajnos.
Annyira sok munka van bent a könyvtárba, most hogy jövőhéten már ballagáss. El se hiszem. A sok tartozást behajtani, a sok fénymásolni való, ma 1500 felvételi értesítő beborítékolása stb.... Aki gimnáziumba dolgozik, az tudja! Ha van egy kis időm olvasok, ha nem fáj a szemem, akkor meg bökögetem ezt a Carole D. szívecskét, aminek készen kell lennie jövőhétre, mivel kolleganőmnek készül. Csütörtökön ballagtatja el az első osztályát, és így kapja tőlem ezt a szívecskét. Nem akartam neki nagy ajándékot, gondoltam ez megfelel neki.



Natúr Linda hímzővászonra készül DMC 4180 multicolor fonallal. Nagyon nagyon tetszenek az ilyen multis fonalak, be is szerzek egy párat a hétvégén.

Apropó hétvége: holnap utazom innen a messzi Alföldről fel a nagyvárosba Budapestre. :) Szombat délelőtt 10-re van jegyünk a Diana kiállításra. Úgyhogy csajos hétvégénk lesz, igaz már szombat este jövünk is haza, de azért lesz időnk egy kis vásárlásra, legalábbis éjszakai könyvvásárlásra biztosan. Szándékomban áll megvenni az Alkonyatot! :)))))

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a szíved! Klassz kis darab, majd megnézném készen is:-)
    No és hogy sikerült a Pesti kirándulás?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóó volt, írtam is róla! :)
    A szívecske képeslap lesz, holnapra készen! )

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...