2009. július 17., péntek

Kriszti születésnapi játékára


Igaz még nem érkezett meg a feladónak, mivel ma adtam fel, de engem már nagyon izgatott, és muszáj vagyok megmutatni. :) Remélem Kriszti nem baj, hogy itt hamarabb látod, mint élőben.
Kriszti játékot hirdetett születésnapja alkalmából. Adott meg egy témát (babaszoba), amin belül dolgokat kell alkotni. A xszemezőknek egy 20X20 cm-es anyag közepére kellett hímezni. Amit alkotunk ezt kell neki elküldeni augusztus 14-éig. A nyeremények egy kézimunkaolló, hozzá illő ollóőr, tűpárna és 3 csomag Madeira multicolor fonal. Engem már maga az olló is felcsigázott. :))) Nagyon szeretném, ha nyernék, mivel még soha nem nyertem ilyen blogos játékon. (Igaz a héten nyertem a Nők lapja Cafén egy 100 000 Ft-os ajándékcsomagot :)) )
Igaz én elnéztem egy kicsit, és kevés anyagot vágtam le hozzá, de így egy másik babás anyaggal kipótolva meglett a 20X20 cm. Remélem Krisztinek is fog tetszeni. :))) Várd a postást vele! :) A minta a Praktika könyvből való, nagyon haladós volt, kis mutatós, legalábbis szerintem.
Ma 12:00-tól végre szabadságon vagyok egy teljes hétig!!!! :) Ez nekem lesz a mámor, mivel egész nap csak hímzek, olvasok, filmet nézek és még hímzek is. :)


És már olyan régen mutattam a mi kis pesztra kutyánkat, hogy muszáj őt is megmutatnom. Az előbb volt itt nálunk, igaz a feje vagy jobbra vagy balra dőlt az álmosságtól, de éber maradt, amíg haza nem vittem. :)

Kellemes hétvégét mindenkinek! :)
Ui.: Végre lesz új fényképezőm. Ezek a képet aszomszéd gépével vannak fényképezve, az enyémmel csak 1 paca látszódott volna. De mostmár lesz nekem is, ha minden jólmegy kedden. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...