2009. július 26., vasárnap

Mozizás - Harry Potter

A tegnapi nap folyamán kolleganőmmel és barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy megnézzük a Harry Potter legújabb részét. Mivel mind a 4-en fanatikusak vagyunk ezügyben, ezért már egy hete lefoglaltuk a jegyet, hogy még véletlenül se járjunk úgy, hogy ne legyen helyünk. Bementünk hát tegnap délben Debrecenbe, kajáltunk, vásároltunk egy kicsit még előtte. Olyan jóóóóó leárazások voltak Debrecenbe a Plázába, hogy 600 - 800 Ft-ért lehetett már venni Philip Russel felsőket. Én meg is tettem, 800 Ft-ért olyan jó kis piros felsőt vettem, hogy csak na! Csodálkoztam is, hogy van olyan felső abban a boltban, ami jó rám is! :))) Majd jött a film! Úgy voltunk vele, hogy a temérdek cóla és pattogatott majd megteszi a hatását, és tutira nem bírjuk ki együltő helyünkben a 2,5 órát. :) De szerencsére annyira lefoglalt a film, hogy ilyennel nem tudtunk tőrödni. Hallottunk jó illetve rossz kritikákat is a filmről. Azt kell mondanom, hogy én is jobbra számítottam, de azért nem volt az a legrosszabb film. Volt egy rész, amikor a zombik nyúlnak ki a tóból, amikor a terem egyszerre hördűlt fel. Talán ez volt a legizgalmasabb! De én senkit nem akarok sem lebeszélni, sem rábeszélni a filmre, de a ki HP rajongó az úgy is megnézi! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...