2009. július 21., kedd

Új fényképező

Végre, tegnap a kezeim között tarthattam végre az új gépemet. :))) Pénteken munka után, a szabadság első perceit kiélvezve elrepültem a boltba, ahol kezdődött az akció. Szerencsémre még nem kapták meg az új árukat, ezért utánanézett, hogy kapnak-e egyáltalán belőle. Kettő darab érkezett belőle a kicsi városunkban, és az egyik az enyém lett. :) Nagyon jól kezdődött a szabim. Tegnap telefonáltak délelőtt, hogy megérkezett a gépem, mehetek érte. Repültem is, ahogy a biciklim bírta! :) Nagyon szuper kis gép, Hyundai A 9325 a kicsike eredeti neve. Eddig még nem volt semmilyen elektronikai eszközöm Hyundai, de remélem ez beválik. :) Nagyon olcsón, Áfa nélkül (1990 Ft) kaptam bele egy 2gigás memóriakártyát is. Úgyhogy nagyon nagyon boldog vagyok. :) Igaz most egy kicsit szenvedek, mert én hülye eszemmel tegnap este 7 után benyomtam két cső frissen főtt kukoricát, és annyira görcsölök még mindig, hogy csak na! Már mindent bevettem, amit be lehetett, de még mindig nagyon csavarja. :S Nem jó érzés! Megyek is
Kellemes napot mindenkinek!
vissza, nézek egy filmet vagy sorozatot és közben bökök, ha el nem alszom!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kis masinád lett! Kívánom, hogy legyen hozzá sok-sok gyönyörű fényképeznivalód is! :o)

    VálaszTörlés
  2. Én tegnap vettem egy ugyanilyet, úgy látom, szép képeket lehet vele csinálni. Gondolom, ezzel készültek a blogbeli képek.

    VálaszTörlés
  3. Violina: bizony, szépeket lehet vele készíteni! :))))

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...