2009. március 8., vasárnap

Asszociációs játék

Delfike játékra hívott. :) Igaz már egy pár napja, csak sajnos annyira nem volt időm a héten semmire, hogy most jutottam el ide, hogy ennek a kedves kérésnek eleget tegyek.
Delfike szavai:
szerelem: összeszoruló érzés a szívemben, párom
televízió: hangos, fényes, vibráló
hó: fehér, fénylő és latyak miután elolvadt
zöld: a szemem színe
lélek: nehéz megfejteni
titok: nehéz megtartani annak, akinek hamar eljár a szája :)
cica: Manó :), dorombolás
barátság: az igazi barátok nagyon kevesen vannak, szerencsére nekem van 2 is belőle
tű: tompa és hegyes, ezüst és arany
kaktusz: karácsonyi, ami egy évben kb. 5X nyílik

És körbenéztem az én barátaimnál, hátha valaki még nem kapta meg ezt a kis játékot.
Szeretném továbbadni Kergiznek, Carolnak, Manyesznek, Kateee77, Kriszty, Annidoki.
Fogadjátok szeretettel! :)
És íme az én 10 szavam: sorozatok, kézkrém, joghurt, parfüm, fonalak, könyv, fájdalom, szív, bambusz, micimackó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...