2009. március 24., kedd

Lakópark - Február



Végre készen vagyok az én 'lakóparkom' két házikójával. Remélem Cherry nem haragszol meg, ha én is lakóparknak hívom az én kis házikóimat! :)))
Egy kicsit lemaradtam vele apukám halála miatt, de megpróbálom behozni a lemaradásomat. Nagyon szeretem hímezni, igaz ha most kezdeném, nem ilyen Panama anyagra hímezném, hanem pl.: Hubert vászonra, és nem két szállal, hanem eggyel. De már késő bánat, így is tetszik! :)
Még azt is sajnálom, hogy akkor mikor indult ez a SAL nem csatlakoztam, nem tudom, hogy lehet-e még? Cherry: szerinted lehet? Mert ha igen, szívesen raknám fel a képeket az oldalra is!
Megyek is, hímezgetek egy kicsit, mert ugye jövőhéten munka végre, kevesebb időm lesz, de ennek nagyon örülök végre! :)))





2 megjegyzés:

  1. Móni, nagyon szépek a házikóid!
    Szerintem ha van még rá lehetőség, Amotae szívesen ad neked is hozzáférhetőséget a bloghoz, kérdezd meg tőle.
    Jó, hogy te is elkezdted, legalább engem is ösztönöz, hogy idén végre befejezzem:-D

    VálaszTörlés
  2. Már kész vagyok a márciussal is, csak a virágok szárainál a kontúr hiányzik. De ha hamarabb nem, akkor holnap befejezem, mert csak 1-ig leszek. Ma egy kicsit elfáradtam. :)
    Írok is rögtön Amotae-nak, köszönöm a tippet!
    Hajrá-hajrá, hadd gyűljenek azok a lakóparkok! :))))

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...