2009. március 30., hétfő

Könyv

A mai nap folyamán befejeztem a Locsifecsi királynőmet. :) Mivel a múlthét pénteken anyukámmal és barátnőmmel tartottunk egy olyan csajos napot, ezért rögtön a táskámba vándorolt a könyvnek a folytatása, amit csak pár nappal azelőtt szúrtam ki, hogy van. Eredetileg 3 részre tervezi az írónő, és 2010-re jön elvileg a harmadik rész! Várom már nagyon - nagyon, mert nekem borzasztóan tetszik! :)
A csajos napon, olyan cipő leárazásban volt részem, hogy a szám a fülig ért, de nagyon - nagyon! :))) A csajos napunkat Debrecen nagyvárosban tartottuk, és a főutcán találtunk egy boltot, ahol a teljes árukészletre 50% árkedvezmény volt. Még jó hogy be kellett mennünk! Én vettem 3 balerinacipőt, amikért nagyon oda vagyok, meg egy felsőt 2600 Ft-ért. Szinte ajándék volt! Így már a cipőkből van a 7 minden napjára más. :))) Végül a Plázában kötöttünk ki, ahol első dolgunk az étkező részleg felkutatása volt, és ott is a kínai rész. Isteni finom a kínai kaja, imádom! :)))) Végül a könyvesboltba is bekukkantottam, ahol végre le tudtam vásárolni a nyeremény könyvvásárlási utalványomat.
És íme a könyv ajánlója, ami hozzám vándorolt.
"Nagy szív. Nagy száj.
Nagy város
Nagy zűr.

Lizzie Nichols visszatért! Rója New York utcáit, állás, lakás és a világegyetemben számára kijelölt hely után kutatva (nem feltétlenül ebben a sorrendben).
Amikor nyári szerelme. Luke felajánlja, hogy költözzenek össze, Lizzie szíves örömest dobja sutba a tervét hogy legjobb barát­nőjével, Sharival béreljen egyszobás lakást egy lift nélküli házban. Beköltözik élete szerelmével Mrs. de Villiers Ötödik sugárúti pót­lakásába, ahol kapuson kívül eredeti Renoir festmény is található.
Állás-ügyben azonban már nincs ilyen szerencséje. Míg Shari azonnal rátalál álmai rnunkahelyére, Lizzie-t egymás után érik a megalázó elutasítások. Lizzie ingyenmunkát vállal egy esküvőiruha­felújító szalonban..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...