2009. május 17., vasárnap

Játszótér Kateee-nak, és vasárnapi ebéd


Kateee-nak már jóóóóó régen megígértem, hogy lefényképezem a most átalakult játszóterünket. Hát íme! Nem nagy szám, mert ami volt helyette, az jóval nagyobb volt, de ez meg nem olyan veszélyes. Ez a kilátásunk az erkélyünkről.




A másik, amit gondoltam, hogy megosztom Veletek, az a mostani ebédünk. Elsőnek csináltunk ilyet, de nem utoljára. Szegény apukám biztosan nem ette volna meg, mert édes, csípős és sós egyszerre. Ők a mézes - pikáns csirkeszárnyak. Igaz mi combot is raktunk bele, de így is isteni lett.





Íme a recept:
Mézes pikáns csirkeszárnyak
Hozzávalók: 8 db csirke szárny, só, bors, 3 evőkanál magos mustár, 1,5 ek méz, ½ kk apróra vágott csípős (én üvegben eltett csípőst használtam), ½ kk paprikakrém (csípős), olaj

A szárnyakat megmossuk, végeiket levágjuk. Tálba tesszük, sózzuk, borsozzuk. Egy kisebb tálban összekeverjük a mustárt, a mézet, az erős paprikát, a csípőst és az egészet a szárnyakra öntjük. Pár óráig a húst a pácban állni hagyjuk. Egy tepsibe olajat öntünk úgy, hogy a szárnyakat 1/4-ig ellepje. Egymás mellé sorakoztatjuk a szárnyakat, ráöntjük az összes pácot, lefóliázzuk és 200 fokos előmelegített sütőben 50 percig sütjük, utána levesszük a fóliát és 10 perc alatt ropogósra sütjük.
Mi Erős Pistát és sima mustárt raktunk bele, de így nagyon finom lett!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...