2009. május 9., szombat

BDD - Petite Lettres Rouges


Nina nagyon leleményes volt, és kitalálta az új készülő képecskémet. De nagyon könnyű dolga volt, mivel Ő már kétszer is kihímezte magának.
Küldök is Neked egy virtuális gratulációt! :)))
Mutatom most, hogy én hol járok vele. Estenként tudom bökögetni, de akkor is nagyon keveset. Ez a hét nagyon elfárasztott, az érettségivel nagyon sok gondunk, bajunk volt. De szerencsére a nagy részén már túl vagyunk, egy pár írásbeli maradt még hátha. Pl.: biológia, informatika stb.



Barátnőm tegnap meglátogatta a Kre-tipp kézimunka boltot. Vett nekem szép ollót, meg lyukasztót is. :))) Örülök neki nagyon, végre van két szép ollóm. Igaz anyu lenyúlta most az egyiket, mondta, hogy használjuk közösen, és ha következőnek arra jár barátnőm hozz mégegyet. Most már őt is megfertőztem az ollókal is. :))))
Voltam tegnap kolleganőmnél munka után. Pletykáltunk, ebédeltünk, kávéztunk, és macskáztunk. Van 2 egy hónapos kiscicájuk. Annyira édesek, gyomroznivalók, és hegyes körműek. Én még ilyen kismacskát nem is láttam, vagy másfél órát játszottam, gyomroztam őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...