2009. május 16., szombat

Kész BDD és szombati látogatás

Végre készen letten az én Blackbird Designs által tervezett Petites Lettres Rouges-emmel. :) Nagyon örülök neki, hogy készen vagyok vele, mert annyira jó nézegetni, simogatni. Képet nem tudtam róla jót csinálni, mert már lámpafénynél nem szép, de ha holnap süt a nap fényképezek jobbat.
Most meg visszatérek házikóimhoz abban a kis időben, amikor nem fáj a szemem, és nem olvasok.



Voltunk ma nagynénéméknél egy kicsit feltöltődni, és babázni is. Ő unokaöcsém, akit már bemutattam nektek, 9 hónapos lesz 28-án. Egy édes kis emberke, már levett a lábamról ilyen fiatalon, mi lesz még vele ha felnő? :))) Állandóan mondja a magáét a saját nyelvén, gügyög, nevet, és kényeskedik. :) Ha nincs a közelben anyukája, akkor pedig hisztizik. :))


Itt anyukámmal van, mert ugye nem szeret bent lenni, a levegőn érzi jól magát. Kint pedig éppen nagy munkába vannak apukájáék, kőporozzák a házat, de őt ez nem érdekli, imád kint lenni.


Ők pedig kolleganőm macsekjai, akinél voltam múlt héten. A nagy fekete, az anyuka, ő Buci. A két kis sárga, pedig a kicsi cicák. Április elején születtek, most már nagy cicák! :)) Nem tudtam róluk jobb képet csinálni, mert állandóan mozognak, játszanak stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...