2009. május 24., vasárnap

Vasárnapi jelentés


Próbálgattam ma jobb képet készíteni biscournomról, de valahogy nem sikerült. Rájöttem az én kis drága, 3 éves fényképezőm már nem szeret közelre fényképezni, csak távolra. Közel annyira életlen, homályos, távolra pedig annyira szép. Öregszik! :) Egyet azért mutatok, hátha jobban ki lehet látni a piciké. :) Amúgy tényleg picike, mivel az átmérője 4 cm. Megmutattam barátnőmnek is, és már 3 db-ra kaptam megrendelést. Alkothatom majd! :) Igaz anyukámnak aidára kell, hogy nagyobb legyen, de majd megbirkózom a nem szeretem
anyaggal is!



A mai ebédünk Rácz - ponty volt. Múlthét hétvéégn fogott nagybátyám az itteni tók egyikén egy 5kg 40dkg-os pontyot, és megkaptuk mi! Már a héten ettünk belőle halászlét, és az egyik feléből készült most ez a Rácz-ponty. Nagyon fini lett, újkrumplival, paradicsommal, paprikával, hagymával, szalonnával és persze jó sok tejföllel! :) Isteni volt! Aki még igényt tart rá, nyissa az ablakot van még belőle! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...