2009. május 5., kedd

Vajon mi lehet ez??

A hétvégén, vagyis vasárnap kezdtem el ezt a picike mintát, és kíváncsi vagyok, hogy kitaláljátok-e, hogy milyen minta lesz?
Nina kézzel festett 32ct hímzővászonára készül, Madeira Mouliné Multicolor 2143 - as fonalával. Nagyon tetszik a színe, és így hímezve is csodaszép. És az új ollómat is használom, végre - végre!!!!
Be kell vallanom, hogy ez már a második próbálkozásom erre a mintára, mivel az előzőt 10 X-el elszámoltam, és már vissza bontani se tudtam ezen a pici anyagon. De megcsináltam mégegyszer, most már helyes!

Várom a válaszokat, a találgatásokat! :))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...