2008. december 11., csütörtök

2008. november 11 - Alkotói válság és egy kis babázás

Eljött nálam is az a korszak, ami lehet, hogy másnál is, csak nem veri nagydobra: az alkotói válság. Lehet, hogy csak pár nap lesz, de már vagy 3-4 napja nem veszem elő a hímzésemet. Nem megy, valahogy nem vesz rá a lelkem, hogy hímezzek. Fogalmam sincs, hogy miért van ez, de nem jó. Nagyon remélem, hogy el fog múlni egyhamar, mert karácsonyi ajádéknak készülne a mostani is, de ha nem tudom befejezni, akkor nem az lesz.
Valakinek nincsen valami tippje rá, hogy hogyan lehet ezen a korszakon hamar átesni?
Helyette elkezdtem olvasni, filmet nézni, rejtvényt fejteni. Ezek mind szép és hasznos időtöltések, de mégse hímzés. Szegény dobozkám ott hever a sarokba, és nem megy tovább.
Tegnap voltunk nagynénémnél, ahol megnéztük a legifjabb családtagot. Óriásit nőtt, és hízott, már több mint 5 kiló. Megtalálta a hüvelykújját is, hogy ha nincsen cumi, akkor az is jó alapon. Én azon gondolkodtam, hogy egy 2,5 hónapos kisgeyereknek meg kellett volna már találnia az újját szopikázás céljából? Mert szerintem még nem. Igaz az apukája is ilyen volt, nagybátyjám 6 éves koráig szopta az újját, és rágta a körmét. Remélem, hogy az útóbbit nem fogja örökölni.
A képen anyukám van a kis Márkkal, aki itt is szopikálja az újját.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...