2008. december 11., csütörtök

2008. október 25 - Nyereményeim

Még a múltkori bejegyzésemben megígértem, hogy leírom, hogy a nyár folyamán miket nyertem az egyes játékokon. Miután kitakarítottam, és megfőztem a lasagnet (amit már a család férfi tagjai felettek) és várom, hogy megérkezzen barátnőm, gondoltam ezt a bejegyzést összeszedem.
Az én általam legjobban szeretett oldal a prizee.com. Itt napi 15-20 perc játszással lehet kisebb-nagyobb garantált ajándékokat kapni. Ha lesz rá érdeklődés, teszek fel egy hosszabb leírást.

Innen van az alábbi 3 nyereményem: a tetoválás, az autóillatosítók, és a beach bag.

És íme egy lista, hogy miket is nyertem én:
- 5000 Ft értékű Zewa ajándékcsomag (olimpiai sms játék)
- 1 CD Elite magazin
- 1 CD Story magazin
- 1 éves előfizetés a Filmes skandi rejtvényújságra
- 1 könyv az OTP-től (utazási kérdőív kitöltéséért)
- 1 számológép + 1 malacpersely az OTP juniortól
- 1 könyv a Hajdú-bihari hét rejtvényéért
- 1 Pen drive a Kinderen, 1 Úti takaró, 1 Női pénztárca
- 1 Sport szelet póló, 2 Sport szelet notesz, 2 Sport szeletes kulcstartó
- 1 Internatzionale könyv a Sztár sporttól
- 1 DE gyorsasági csomag (1 Pickwick tea, és egy Omnia kávé)
- 3 Dörmi maci
- 2X negyedéves előfizetés a Cosmopolitanra (összevonva fél év)
- XL sport nyereményjátékán egy nyakbaakasztó
- 1 Rama sütigyár kötény
- 1 Rama sütigyár Tefal digitális mérleg
- 8 Sopronis labda
- 2 Knorros krémleveses tálka
-

Hát ennyi a listám, de nagyon remélem, hogy folyamatosan fog bővülni. Ha van rá igény, akkor ki is rakhatom nektek, hogy mikor milyen nyereményjátékok vannak, akár itt az interneten, akár máshol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...