2008. december 22., hétfő

Újabb ajándék és egy egyedüli hógolyó

Mostanában annyira sok dolgom van, hogy még ide a net elé is csak néha - néha ülök. De azért közben haladgatok a karácsonyi ajándékokkal. Íme egy újabb, ami a kis unokaöcsémnek készült. Már pénteken a varrónőhöz került, és szép kis párna lesz belőle.
Most éppen másik barátnőmnek készül az ajándéka, már csak az utolsó símitások vannak hátra. Remélem végzek vele minél hamarabb, mert holnap találkozunk. A képeink a keretezőnél, holnap szintén készen lesznek, szerencsére még időben karácsony előtt.


Más:
Mivel engem senki nem dobott meg hógolyóval :( ezért én megdobom magam!

Horoszkópom: nyilas (tipikus jegyei mutatkoznak rajtam)
Ha nyernék a lottón,
megvenném álmaim házát magamnak és páromnak, sőt anyukáméknak is. Rendezném családom anyagi helyzetét, és végre tudnék úgy vásárolni, hogy nem kell néznem az árakat. Sőt anyukám álmát is megvalósítanám, megvennénk azt a helyet, ahol ő dolgozik. :)
Rossz szokásom, szeretem a sorozatokat, és van olyan, amit sokszor meg is nézek. Makacs vagyok, de nagyon nagyon.
Web bögésző / kereső: Firefox / Goggle
Koffein: kávé, napi 1, általában reggel. Van olyan nap, amik nem kívánom a kávé ízét, de a koffein meg kell, akkor jön elő az energiaital. :) Sőt a napi kóla adagomnak (min. 2 pohár) is meg kell lennie. Tudom, hogy nem egészséges, de hát ez van, így avgyok kódolva.
Színeim ruhában: lilla, rózsaszín, kék és ezek árnyalatai felsőkben, nadrágban pedig fekete, barna és árnyalatai, valamint farmer.
Most mi van rajtam: egy kék póló, sötétkék melegítő alsó, és egy fekete - fehér - rózsaszín zokni, olyan téli zsenilia vagy milyen anyagú, jó meleg. :) Ez most jól jön, mert tegnap kiment a bokám és fel van dagadva, nagyon - nagyon. :(
Legutóbbi könyv, amit olvastam: Meg Cabot: Locsifecsi királynő
Háziállat:
sajnos nekem nincsen, de a szomszédba barátnőmnek van egy mini yorkie kutyuskája, akinek én vagyok a pesztrája. :)

Amit soha nem választanál háziállatnak: csuszó - mászók, férgek, bogarak. ezektől nagyon írtozóm.
Amit a legjobban szeretek magamban:
nah, ez jó kérdés, talán párom tudna rólam mondani, de talán segítőkész vagyok.
Tíz év múlva ilyenkor itt és így látom magam:
feleségként, egy szép lakásban, férjurammal, és lehetőleg egy jól fizető állással.
Legutóbbi nagyon jó élményem:
kb. 2 hete, mikor barátnőim itthon voltak, és a szülinapomat ünnepeltük. Velük mindig jó, ha itthon vannak, mert sajnos mióta elröppentek itthonról, azóta jó, ha kéthavonta egyzser tudunk találkozni.


Mivel én senkitől nem kaptam ezt a hógolyót, ezért én se dobom tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...