2008. december 14., vasárnap

Most olvasott könyvem

Kb. 5 napja kezdtem el olvasni ezt a könyvet, amit szintén egy nyereményjátékon nyertem. Olyan igazi csajos, tinis könyv. :) Én nagyon szeretem az ilyen típusú könyveket, lehet, hogy azért mert én még mindig nem érzem magam felnőttnek. :))
Ilyen típusú könyv még a Neveletlen hercegnő naplója, amiből szintén rendelkezem egy jópár kötettel.

Egy kis könyvismertető:
A világ egyik legnépszerűbb sorozatának írónője új történetbe kezdett. Az immár nálunk is jelentős rajongótáborral rendelkező Bad Girl könyvek egyik kulcsszereplője, a cserfes és dögös kis Jenny Humphrey otthagyja a Constance Billard-ot, és egy New York környéki elit középsuliban, a Waverlyben folytatja tanulmányait, ahol a gazdag diákok sorában jó pasikkal, kellőképpen öntelt csajokkal, és mindenekelőtt zaftos és kegyetlen pletykákkal találja szemben magát. Nem elég, hogy új szobatársai Callie és Brett halálosan féltékenyek rá, a Waverlyben ha az embert rajtakapják, fegyelmi bizottság elé kerülhet, de Jenny így is bármit bevállalna, hogy ő legyen a suli istennője, az igazi, az egyetlen, a „Hot Girl”. Akik ismerik Cecily von Ziegesar Bad Girl sorozatát, imádni fogják a most induló Hot Girl-t, amelyben a The New York Times bestsellerlistájának kedvelt írónője még több pletykával, még több kavarással, még több partizással és csillogással kápráztatja el olvasóit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...