2008. december 11., csütörtök

2008. október 22 - A család második kedvence




Nézegettem ma a képeim között és rájöttem, hogy a múltkori beírásomból még egy kép kimaradt, amit az előző 1 évben gyártottam. Ez pedig a nagybátyjám és a nagynéném esküvőjére készült. Az esküvő az nagyon titkos volt, mert még mi se tudtunk róla, csak akkor, amikor már túl voltak rajta.




Ő pedig Virág, Virdzsi! Nem az én kiskutyusom, csak félig, a gazdija a barátnőm, akinek a
Micimacis párna készült. Az alattunk lévő lakásban laknak, és nincsen olyan nap, hogy őnagysága ne jelenjen meg nálunk. Annyira szeret itt lenni, imádja a nagyszobai ágyat, az erkélyt. Mikor barátnőm nincsen itthon, mivel főiskolára já, akkor én vagyok a babysitter Virdzsikének. Imádom őt!!! Amugy fajtiszta mini yorkshire terrier, igaz nincsen anyakönyvezve, novemberben lesz 1 éves.


Hát nem édes a drága!!
Én is elfogadnák egy ilyan saját kiskutyuskát, de majd idővel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...