2008. december 15., hétfő

Muti, muti, muti és egy kis tavasz :)

Jöttem már mutogatni egy kicsit. Na nem kell félreérteni, egy pár munkámat hoztam.
Készen vagyok barátnőm dobozkájával.
Egy kicsit homályos a kép, nem tudom, hogy mi ütött a gépembe, de nem akarta azt, amit én. :)
Nagyon édes, kis teatartó dobozka, belül 3 rekesszel. Tökéletes karácsonyi ajándék. :)







Ez az elkezdett új tervem. Ennyire haladtam két este vele, igaz nem sok időm van rá, mert még vannak titkos projektjeim, amiket csinálnom kell, és készen kell vele lennem karácsonyig.
Teljesen új érzés erre az anyagra hímezni (ahonnan rendeltem ott Panamka néven fut), össze se lehet hasonlítani az aidával. Nagyon kis miniatűr lesz egy hónap, de nem baj, ez volt vele a célom, hogy ne legyen óriási.
2 szállal hímzek rá, nagyon kis tűvel, legalábbis nekem kicsinek számít a 22-es tű, mert én eddig
mindig a legnagyobbal hímeztem.


Egy kis tavasz van nálunk! :) Elkezdett nyitni a jácintunk. :))) Tavasszal kaptam névnapomra, az egész nyarat az erkélyünkön nyaralta ki egy hűvös zúgban. Ahogy kezdett hűvös lenni, behoztam a szobába, most pedig nyit, és illatozik. :) Nagyon finom illata van. :)) A mi virágaink mindig megbolundulnak. A karácsonyi kaktuszunk általában húsvétkor, nyáron és télen nyit. Vicces húsvétkor karácsonyi kaktusz az ablakban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...