2008. december 11., csütörtök

2008. november 27 - Talán vége a válságnak

Úgy érzem, hogy válságomnak vége! :) Már a mai napon aon gondolkodtam, hogy mit is kellene következőnek hímeznem. Ez talán jó jel, nemde?
Valami tájképet kellene, én úgy gondolom, de hogy mit azt még nem tudom. Egy nyugis délutánomon, átnyálazom mintáimat, és kitalálom.
Újra nekikezdtem a horoszkópos mintámnak, már nem sok van hátra, és mehet a keretezőnek.
Így még végre kész is lehet karácsonyra barátnőmnek.
Tegnap újra voltam babázni nagynénémnél. Ez a 'kikölök', ahogy apukája hívja, egyre jobban hasonlít az apukájára. Ma pont 3 hónapos, és már megtalálta az újját kb 2 hete, és szopogatja, meg cuppog is vele. Nagyon édes. :)) Tegnap meg felfedezte, hogy a szemét ki is lehet nyitni jó nagyra.
:) Egyre jobban az az érzésem támad, hogy szeretnék én is egy kisbabát. Mondtam is a páromnak, aki kikerekedett szemekkel nézett rám.
Most hétvégén nem nagyon lesz időm böködni, de majd jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...